Hvorfor bryllupper?

Hvorfor bryllupper?

Bryllupper er en glædens dag fyldt med kærlighed og romantik, og det er en fornøjelse at få lov at dokumentere. I løbet af det første bryllup gik det også op for mig, hvor store krav der stilles til bryllupsfotografer. Ikke nok med at man skal være på det rigtige sted på det rigtige tidspunkt. Man skal også kunne instruere brudeparret i at posere, skyde detaljeskud af pynt og brudebuket, skabe flot lys til bryllupsportrætterne og sørge for at fange det første kys, riskastningen og alle de andre magiske øjeblikke, der opstår pludseligt og uden varsel. Alt dette skal man gøre på en diskret måde, der ikke vækker opsigt.

Jeg elsker at være bryllupsfotograf af flere årsager. Jeg elsker stemningen, og jeg føler mig altid utroligt privilegeret ved at få lov til at forevige parrets store dag. Jeg elsker udfordringen, og at jeg kan få lov at udnytte og udvikle mine kreative evner. Sidst men ikke mindst så nyder jeg at levere et færdigt og smukt produkt og at få de glade reaktioner, der medfølger!

Om eafotografi

Fotografi, fotografer, fotografering, fotos, billeder, bryllupsfoto, bryllupsfotografer, bryllupsfotografering.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

