Fotografen

Så længe jeg kan huske har jeg været fascineret af fotografiet som medie. Da jeg var teenager begyndte jeg selv at eksperimentere med forskellige genrer inden for fotografering, og fandt hurtigt ud af, at det jeg holdt mest af var at fotografere mennesker. Efter jeg skød mit første bryllup vidste jeg at jeg havde fundet min niche. Jeg bruger nu størstedelen af mine lørdage på at fotografere bryllupper, og jeg elsker hvert et sekund af det. Jeg bruger en stor del af min fritid på at udvikle mine kreative evner, og rejser gerne udenlands for at tage på workshops med dygtige og inspirerende bryllupsfotografer.

Om eafotografi

Fotografi, fotografer, fotografering, fotos, billeder, bryllupsfoto, bryllupsfotografer, bryllupsfotografering.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

