Fotograf – Historiefortæller

Fotograf – Historiefortæller

At være fotograf handler om mere end bare at fotografere. Som bryllupsfotograf ønsker jeg efter at fortælle en historie. Jeg går efter at fange de unikke og romantiske øjeblikke. Mit vigtigste mål er at forevige jeres dag i billeder, som I selv husker, at det hele skete. Mit mål er, at i om 20, 30 eller 50 år kan kigge på jeres billeder og huske dagen, som var det i går. Ønsker I at vide mere om mig og min personlige stil og arbejdsgang.

Efter at have skudt 25 bryllupper i løbet af min første sæson som bryllupsfotograf, har jeg besluttet at sætte tempoet ned. Jeg ønsker at lægge maksimal energi i de bryllupper jeg har, og vil derfor kun tage et meget begrænset antal bryllupper i 2017. Jeg har desuden et ønske om at møde alle “mine” brudepar inden brylluppet, og inviterer derfor gerne på en kop kaffe inden I beslutter jer endeligt. På den måde kan vi få lov at møde hinanden, I kan stille alle de spørgsmål I lyster, og få en bedre føling med om jeg er den rigtige fotograf for jer!

Levering: Alle de udvalgte billeder leveres i fuld opløsning i et flot online-galleri som I kan dele med venner & familie som I lyster. Billederne kommer både i en sort/hvid og en farve version! Jeg leverer altid billederne senest 4 uger efter bryllupsdagen!

N.B. Mine priser er vejledende, så kontakt mig for et skræddersyet tilbud! Uden for højsæson giver jeg også rabat, idet efterspørgslen er betydeligt lavere grundet færre bryllupper.

Om eafotografi

Fotografi, fotografer, fotografering, fotos, billeder, bryllupsfoto, bryllupsfotografer, bryllupsfotografering.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

