F.A.Q

Q: Redigerer/efterbehandler du billederne?

Som udgangspunkt bruger jeg ca. lige så lang på at efterbehandle billederne, som jeg bruger på at skyde dem, ofte længere. Jeg går meget op I efterbehandling, og jeg kunne aldrig drømme om at levere et “ikke-færdigt” billede. Jeg leverer alle billederne I både en sort/hvid og en farve-version, så I selv kan vælge hvilket I bedst kan lide. I enkelte tilfælde er der nogle billeder der kun kommer I en version, fordi det ikke giver mening at levere det I S/H eller farve.

Q: Hvordan leveres vores billeder og hvor mange får vi?

Jeg leverer de efterbehandlede billeder i et lækkert online galleri som I kan dele med venner og familie hvis I lyster! Billederne kan med en pin-kode downloades I tre forskellige kvaliteter. I kan således både downloade en web-kvalitet optimeret til facebook, høj kvalitet, samt den fulde originale kvalitet! Billederne bliver I galleriet minimum 14 dage efter levering. Jeg lover aldrig et minimum antal billeder, da jeg altid foretrækker at levere kvalitet frem for kvantitet. Jeg leverer ALLE de billeder som jeg synes er gode! Skulle uheldet være ude og jeres computer blive stjålet eller bryde sammen, opbevarer jeg alle billeder jeg nogensinde har taget på eksterne harddiske samt cloud-servere i USA. Så I kan vide jer sikre på at I aldrig vil miste jeres billeder.

Q: Mødes vi før brylluppet?

Jeg tilbyder et forlovelsessshoot i København som tilkøb til alle mine bryllupspakker. Det er en rigtig god måde at lære hinanden at kende på, hjælper jer til at blive trygge foran kameraet. Vi kan kombinere forlovelsesshootet med en kop kaffe på en café, hvor vi kan planlægger hvordan det hele skal forløbe på den store dag! Prisen for et forlovelsesshoot kan ses her.

Q: Hvad hvis flere par henvender sig om den samme dato?

Jeg arbejder ud fra ”først til mølle” princippet. Det vil sige at det par der først beslutter sig endeligt og betaler depositum og underskriver kontrakt, får datoen!

Q: Hvordan booker vi dig?

A: Jeres dag er reserveret, når I har forudbetalt 33% af den samlede pakkes pris og underskrevet kontrakt. En uge før jeres bryllup skal de sidste 67% betales.

Q: Hvor lang tid går der før vi får de færdige billeder?

Forventingens glæde er stor, men jeg leverer dog altid de færdige billeder senest 4 uger efter jeres store dag!

Q: Hvor lang tid skal vi sætte af til bryllupsportrætter?

Jo længere tid i sætter af, jo mere tid har vi til at skabe nogle smukke billeder sammen! Jeg er dog klar over at i sikkert har en stram tidsplan, og at vi selvfølgelig ikke kan bruge timevis på bryllupsportrætterne. Jeg anbefaler dog at sætte minimum 1 time (ex. transport) af til on-location billeder; på den måde har vi tid til at få et smukt resultat med flere forskellige typer billeder!

Q: Kan vi bestille billeder eller prints igennem dig?

Jeg tilbyder at lave en lækkert designet fotobog, men hvis I har mere lyst til at lave en selv, er I mere end velkomne, der går ingen skår af mig på den konto!

Q: Bliver vores billeder vist på sociale medier?

Sociale medier og portfolio er alpha & omega i mit arbejde som fotograf. Jeg bruger derfor nogle af billederne på sociale medier. Hvis ikke det var sådan havde i måske heller ikke booket mig. Hvis der er nogle billeder som I finder særligt private og ikke ønsker delt, kan vi selvfølgelig snakke om det!

Om eafotografi

Fotografi, fotografer, fotografering, fotos, billeder, bryllupsfoto, bryllupsfotografer, bryllupsfotografering.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

